DS 7 Crossback E-Tense
Plug-in гібрид
Отримайте пропозицію

Plug-in гібрид марки DS

Зберігаючи зручність та комфортабельність кросовера DS 7 CROSSBACK, наші гібриди E-TENSE, що підзаряджаються від електромережі, демонструють чудову динаміку та ощадливо споживають пальне. Ви віддасте належне неабиякій маневровості завдяки поєднанню електричних та бензинового двигунів.

Характеристики DS 7 CROSSBACK E-TENSE

ВЕРСІЯ E-TENSE 4×4 300

МАКС. ПОТУЖНІСТЬ:

300 к. с. та привод на 4 колеса

РОЗГІН:

Від 0 до 100 км/год за 5,9 сек

СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО / ВМІСТ CO₂:

1,5 л / 100 км

34 г CO₂/км

ЗАПАС ХОДУ НА ЕЛЕКТРОТЯЗІ:

до 58 км

Технології E-TENSE

Насолодіться цілковитою свободою під час подорожей

Рекуперативне гальмування

Просто пригальмуйте, щоб перезарядити акумуляторні батареї

Під час рекуперативного гальмування, яке прийшло до нас та було випробувано на Формулі-Е, кінетична енергія, що виділяється під час уповільнення, перетворюється на електрику, таким чином збільшуючи заряд акумуляторних батарей.

Активувати цю функцію можна простим натисканням на важіль коробки передач. Так ви зможете заощаджувати до 20% пального.

Функція E-SAVE

Зберігайте електроенергію напотім

Функція E-SAVE допомагає зберегти електричний заряд в акумуляторних батареях для використання у майбутньому.

Цей режим особливо корисний, коли ви плануєте заїхати у зону обмеженого доступу, відкриту тільки для «чистих» транспортних засобів.

Режими їзди

Вибирайте режим на свій смак

Електромобіль
Гібрид
Спорт
4×4

Електромобіль

Режим «Електромобіль» («Zero Emission»), який задіюється за промовчанням, ідеально пасує для їзди в умовах міста. На версії E-TENSE 4×4 300 ви зможете подолати аж до 58 км, не витративши ані краплі бензину. Цілковита тиша у салоні, надзвичайна реакція на дії водія: випробуйте нові відчуття!

Гібрид

Режим «Гібрид» («Hybrid») дозволить вам у певні моменти їздити на електричній тязі, а в інший час — за допомогою ДВС. Цей режим стане вам у пригоді як у місті, так і на швидкісній трасі, оскільки він забезпечує оптимальне використання електричної енергії.

Спорт

Активуйте режим «Спорт» («SPORT»), щоб розкрити всі потенційні можливості DS 7 CROSSBACK E-TENSE. Двигун внутрішнього згоряння працюватиме на повну потужність, а на допомогу йому задіюватимуться два електричні двигуни. Прискорьтеся та повторіть це знову й знову, що отримати якнайбільшу насолоду від їзди!

4×4

Повноприводний режим («4×4» або «4WD») передбачено лише у версії E-TENSE 4×4 300. У такому режимі ви матимете краще зчеплення з дорогою та впевненіше долатимете складні ділянки на пересіченій місцевості. Тяга від двигунів рівномірно розподіляється між усіма чотирма колесами, істотно покращуючи зчеплення на звивистій, вологій, ґрунтовій або засніженій дорозі.

Переваги plug-in гібрида

Тиша та комфорт під час їзди

Насолоджуйтеся цілковитою тишею у салоні на початку руху або у режимі «Електромобіль». Відчуття спокою посилено застосуванням ламінованого скла у вікнах на всіх версіях E-TENSE.

В’їзд дозволено

Зробивши вибір на користь plug-in гібрида, ви отримаєте свободу пересування у місті, зокрема навіть у зонах, куди в’їзд обмежено. Наші моделі E-TENSE обладнані світлодіодом лазурового кольору, який встановлено у верхній частині лобового скла. Він горить, коли активовано режим «Електромобіль».

Викиди та споживання пального

Що стосується вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах та споживання пального, то силова установка на версії E-TENSE 4×4 300 має такі показники: 34 г CO₂/км та 1,5 л/100 км відповідно.

Багажник та зручність використання

Наші інженери-конструктори подбали про неординарне та унікальне компонування елементів конструкції, щоб зберегти зручність використання та об’єм багажного відділення. Багажне відділення версій E-TENSE має об’єм завбільшки 555 л, що є одним з найбільших у класі гібридів, що підзаряджаються від електромережі (PHEV).

Повноприводна версія

У силовій установці E-TENSE 4×4 300 передбачено електричний двигун попереду (на 110 к. с.) та позаду (на 113 к. с.). Разом з ДВЗ вони здатні розвивати загальну максимальну потужність у 300 к. с.!

Технології та витонченість

Наші гібридні моделі E-TENSE, що підзаряджаються від електромережі, зберегли ДНК та самобутність звичайної моделі DS 7 CROSSBACK та спроектовані так, щоб користуватися ними було б якомога простіше.

Запас ходу та підзарядка

Задійте режим «Електромобіль»!

Повторна зарядка акумуляторних батарей — неодмінний крок, який дозволить вам сповна скористатися можливостями Plug-in гібридного автомобіля. З повним зарядом наші моделі E-TENSE здатні подолати до 58 км (за циклом WLTP¹), зокрема версія E-TENSE 4×4 300. Цього цілком достатньо, щоб їздити на роботу та з роботи додому.

Запас ходу вашого Plug-in гібридного автомобіля на електротязі залежатиме від багатьох чинників, зокрема, від кліматичних умов та вашої манери їзди.

Швидкість

Швидкість — це чинник, що найбільше впливає на запас ходу Plug-in гібридного автомобіля на електричній тязі. На невеликих швидкостях надавайте перевагу режиму «Електромобіль». Щоб зберегти якнайбільший запас ходу, важливо дотримуватися помірної швидкості на шосе та автомагістралях.

Манера їзди та ландшафт

Манера їзди та рельєф місцевості впливають на запас ходу Plug-in гібридного автомобіля. На додачу до використання режиму «Еко» («Eco»), який можна вибрати з-поміж чотирьох режимів їзди, просимо вас дотримуватися манери плавної їзди. Завдяки застосуванню рекуперативного гальмування та поперемінного використання ДВС і електродвигунів вдається заощаджувати до 15% пального.

Температурний комфорт та підігрівання салону

Сильне підвищення або зниження температури навколишнього середовища впливає на хімічні реакції в акумуляторних батареях. Різниця у запасі ходу взимку та навесні через використання обігрівача салону може сягати 35%. Попереднє прогрівання автомобіля — один з найефективніших способів збільшити час їзди на електротязі у холодну пору року.

DS сьогодні